2008-08-10

Dags för ett inlägg kanske...


..jo. Det var ett tag sen sist! Först:Tack min hemlis! Du prickade precis rätt färg!Jättsnygg. Får se om det blir en sjal eller nåt annat! Och pärlor i nyanser som jag inte hade tidigare! Kul! MEN...vem kan du vara?....kanske bor du söderut från mig sett...? Jag gissar på det ialla fall..Men sen...hmm...får klura lite till. Stort TACK för allt fint!!!

Jag har mycket dåligt samvete. Har inte skickat iväg andra paketet till min hemlis. Men det är egentligen inte bara mitt fel. Väntar på att affären ska få in det garn i rätt färg och märke som hon önskar sig. Jag har i alla fall skickat ett vykort, där jag lovade att garnet skulle komma i nästa paket. Men det blir först i slutet på nästa vecka när affären trodde att de skulle få in garnet...

Imorrn börjar jobb igen. Det ska kännas att man börjat jobba så vi börjar med läger och 140 elever! Nu ska det bli blåsor och stela axlar! Känns lite motigt och vemodigt att lovet är slut. Men jag ska inte klaga, lovet har varit lååångt och mycket bra! Dock inte så mycket virkning som jag hoppats eller tänkt...Men snart kommer hösten-rätt tid för att sitta inne och pyssla!

Må gott!!!

Inga kommentarer: