2008-12-03

Dubbel award

Ojoj, dubbel glädje! Två utmärkelser till min blogg på samma dag! Jag är otroligt glad för båda två, tack för uppmuntran!
Den första kom från: andas blogg
Och den vill jag skicka vidare till de här mysiga bloggarna:
Reglerna är som följer:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.
Och den här.....



.......kom från ulligagulligasaker

Och den skickar jag med glädje till:

andas blogg

Jag skäms för att jag inte kan länka så där snyggt, utan måste skriva ut hela adressen,(hoppas det går att läsa i alla fall)..nån som vet hur man gör och kan förklara?

Nu ska jag bänka mig i soffan, tänka på mina utmärkelser och sticka färdigt det som är tänkt att bli mitt sista par tofflor!

Ha en god kväll!

4 kommentarer:

teresa sa...

Tack, vad glad jag blev!!
Så här gör du när du länkar: du markerar ett ord, sen klickar du på knappen med en liten konstig åtta (mellan färgknappen o radknapparna) i knappfältet ovanför den ruta du skriver inläggen i. Sedan skriver du i länk-adressen i den ruta som kommer upp. I fortsättningen räcker det då att klicka på det markerade ordet, så länkas man automatiskt vidare till rätt adress. Lycka till!

Anna W sa...

Tack så jättemycket från lilla mig! :o)

Anonym sa...

Va skoj :D

Marie sa...

Grattis VirkStina till dina awarder och tack för awarden som jag fick av dig! Jag blir både stolt och glad! :)
Ska inom kort skicka den vidare tänkte bara virka någon liten sak först.