2009-06-13

Plötsligt..


...fick jag världens sticklust. Det kan bero på:
Internationella stickdagen
Vädret
Ledighet

Så jag var tvungen att shoppa lite på Garnverket. 4 för 3 av deras ekobomull......plus 2 bonusgarn som jag fick välja från deras korg! Så härligt, ska nog bli en present till någon som gillar färgerna mer än jag!



Hela två nya projekt har påbörjats....


Första tröjan...ska bli RANDIG, så klart!


Nu måste jag tillbaka till soffan och stickorna. Hoppas ni har en härlig stickdag!

2 kommentarer:

Camilla sa...

vilka vackra färger stina.. det kommer at bli så fint.
sjäv har jag känt mig som i tjuren färdinam ( kan inte svara hans namn), slitit mitt hår av att jag inte har fått ihop avslutet på parvantarna fören i går... men nu ska jag rädda de andra :)
ha det toppen
// camilla

Tomtan sa...

Vackra färger!!!! Skönt att få sån där lust!!! Skicka gärna hit lite (om du har för mycket menar jag) *ler*