2009-08-21

Jag och tröjan..

...är inte färdiga än. Men vi var i tidningen idag...Igår var vi på stickcafé på Länsmuseet och kollade in den här fina utställningen. Då var det en fotograf från Corren där och fångade oss på bild. Tröjan verkade gilla det mer än jag.
Annars har det varit en bra stickvecka. Stickmys med T och L på tisdagen, solstickning och pluggande i parken,stickcafé,friidrottsstickning och en del stickande på jobbet. Jobbet ja, nu är det helg och jag ska va ledig, men veckan som varit har jag försökt få ordning på mitt schema, vilket inte är så lätt, men jag hoppas att jag nästan är klar...
Nu ska här funderas ut efterrätt tills ikväll! Vad ska ni äta ikväll?

2 kommentarer:

Sunna sa...

Paj med västerbottenost och kantareller, mums
jätteläcker randning på tröjan

annas alster sa...

Hej!

Roligt med syster på jobbet!

Jag har 60 % i Kumla (50 som fiol och 10 kulturprojekt) och så har jag timmar i Örebro, ett sjukvik. 16 elever ungefär. Så jag får bara 40 totalt, men 57! Jisses!

Skulle ha schematräff i Öo igår med alla dessa jag inte träffat. Hälften dök inte upp så nu gäller det att ringa och pussla ihop.

I Kumla rekryterar vi nybörjare på hösten, så där får man lägga schema utan att veta vilka skolor nybörjarna går på. Mycket spännande. Man kan ligga sömnlös för mindre... :)

Du, vad fin tröjan blir. Så färgglad utan att vara det minsta skrikig!