2009-09-29

tio om mig då

Jag har blivit utmanad av Annas alster!




Så här bjuder jag på 10 mycket spännande saker om mig själv ;-)


1. Jag stickar mer än jag virkar, fast jag heter VirkStina. Det var med virkningen allt började en gång i tiden.

2. Jag blir irriterad och sur när jag inte fått mat på länge...

3. Jag har förmånen att träffa 57 cellister varje vecka!!!

4. Jag har för många sjalar, och fler lär det bli....

5. Jag gillade inte syslöjd i skolan och jag kan inte sy. (och kanske inte vill heller, hos oss är det sambon som får sköta den biten:-)

6. Jag skulle vilja lära mig att spinna garn, jag har en spinnrock som inte fungerar.

7. Jag har bott på Island ett år, det var där jag lärde mig att virka!

8. Jag lånar alltid min sambos kamera när jag fotar, snällt att jag får låna den!


9. Jag misslyckas för ofta när jag bakar bröd, men kakor är jag bra på!

10. Jag drömmer om ett vackert gammalt hus på en fin plats!


Jag skickar denna utmaning till två av mina kära stickvänner
Terras hantverk och By Marty. De har just startat sina bloggar och de är väl värda ett besök!!!

Nu tar jag helga med konserto och flytthjälp och MYCKET stickning(har flera nya projekt på gång) och så var det visst City Art Link i stan också...
Ha en skön helg!

2 kommentarer:

Sunna sa...

spännande att läsa lite om dig, ha en bra helg

teresa sa...

Alltid lika kul att få veta lite mer om personerna bakom bloggarna. Hoppas du får ditt hus till slut!