2008-06-05

Utmanad

Jag har blivit utmanad av http://alfie-syr.blogspot.com/

3 namn jag går under:Stinis,fnusan(av mamma),fröken.
3 saker som skrämmer mig: Egoism, klimathotet, våld.
3 saker som jag har på mig: Linne,bruna linnebyxor,vit tunika ,typ
3 sanningar: Jobbar för mycket, äter för mycket glass,tränar för lite :-).
3 saker jag verkligen vill ha: Egen trädgård, ett musik och pysselrum, bebis :-)

Nu har det varit tyst i bloggen länge. Jag har inte hunnit med att skriva. Men projektet just nu är ett till hemlisprojekt, kommer bild när det är klart och överlämnat. Man kan säga att vi har stickat i lag. Men det måste vara klart på måndag, så det gäller att få sticktid i helgen.

Jag känner att jag är dålig på att ha kontakt med andra bloggare, och inte blir det bättre av att jag inte skriver så ofta och inte är inne och läser och kommenterar andras bloggar just nu....måste blir ändring. Men nu är det ju väldigt nära till SOMMARLOVET och då har man inget att skylla på!!!! God kväll!

Inga kommentarer: